tiistai 18. marraskuuta 2014

Kiitollinen



Oletko kuullut koskaan ihmisen sanovan olevansa kiitollinen? Kiitollinen elämästä, onnellisuudesta tai jostain pienemmästä asiasta? Harvoin sitä kuulee muiden suusta. Mutta jos sen kuulee, leimataanko ihminen automaattisesti ihmiseksi "joka on täydellinen ja kaikki on hyvin?" Entä jos ihmisellä on kaikki hyvin ja hän voi vapaasti olla kiitollinen kaikesta. Haluaisin sanoa, että olen kiitollinen - mutten osaisi sanoa mistä. Tarvitseeko kiitollisuuden olla isoa, entä jos haluaisin olla kiitollinen vain siitä että olen tässä ja nyt.

Aamulla herättyäni sukelsin instagramin ihmeelliseen maailmaan. Löysin vähän aikaa sitten uuden positiivisen ihmisen, joka huokuu aitoa iloisuutta ja hyvää oloa - tätä tyttöä ihailen. Viimeisin hänen kuvansa teksti upposi minuun todella hyvin. Sanat: "Nyt vaan lopetan vastavirtaan uiskentelun, laitan evät kylkiin kiinni ja annan virran viedä, kyllä se ranta sieltä lopulta tulee vastaan. Omat sanani loppuivat tähän kohtaan, koska lause oli niin tyhjentävä. Kaikki seuraamat polut eivät ole aina oikeita, mutta silloin tällöin se oikea polku ottaa sinut mukaansa. Pitää eksyä, kokeilla vääriä polkuja, ja tehdä virheitä mutta tärkeintä on oppia kaikesta kokemuksesta.

Tänään olen kiitollinen, että olen terve.

2 kommenttia:

  1. Voi mä olen tosi otettu ja iloinen, jos olen onnistunut inspiroimaan sua! Hyvän levittäminen on on mun pyrkimys elämässä, ihanaa että jos se välittyy sinne ruudun toiselle puolelle :)

    Kiitos paljon tästä, alkoi kovasti hymyilyttämään kun luin tämän :) Lähetän halin<3

    VastaaPoista
  2. Ellae, kiitos sinulle olet ihana :-)

    VastaaPoista